Och så va det ääääääntligen fredag igen!

Den här veckan känns som den har varit riktigt jobbig. Har varit konstant trött eftersom jag sovit skitdåligt(!) på nätterna, men även på dagarna när jag har vilat.. Vaknat flera gånger och haft panik och ångest typ.. SJUKT LÄSKIGT! :S Sen har jag haft ont i magen i stort sett varje dag. Det är någon form av magkatarr så jag äter tabletter hela tiden typ. Och som pricken över i:et så har det varit extra kallt, mörkt och ruggit. Jaa, jag gillar vintern det har jag sagt. Men att behöva gå upp kl 04.40 och ge sig ut i mörkret och kylan måste jag hålla med om att det är ingen höjdare..

Så då är det jävligt skönt med fredag nu :) Har varit ute i stallet och fixat och ridit ♥ så nu tänkte jag krypa tillbaka ner i sängen och sova lite och njuta av vetskapen om att det är HELG :)

Senare ikväll kanske det blir tacos-och-Idol-kväll med Emmelie. Imorgon kalas hos Anna panna (Björns syster) på landet och efter det bio med älsk, Lena och Pekka. NICE! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback