Måndag 11 oktober 2010

Vaknade vid 03.23 inatt.. Gick upp och kollade på mobilen (måste ha den långt bort, annars stänger jag av alarmet i sömnen..) och när jag såg att det va en heeeeeeeeeeeeeel timme kvar tills jag skulle gå upp gick jag och la mig och sov gott igen. Va där emot mycket trött när alarmet ringde...

Lite segt att jobba idag kändes det som. Men det är ju måndag, så det är väl förståligt. Men gud va skönt det är att slippa jobba eftermiddagspass! Vet inte hur många gånger jag kommer säga det :P Men åh så sköööönt! Nu har jag liksom hela eftermiddagen till att göra vad jag vill, utan att stressa upp mig :) TACK GUD!

Fixat lite nere i stallet. Longerade Molly i paddocken. Hon gick såå fint! ♥ Lyssnade jättebra och arbetade med sänkt huvud och trampade under sig. Duktiga lilla hästen :)

Nu hade jag tänkt mig lite kaffe, kladdkaka och lite film ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback