En dag närmare helgen

Onsdag. När den dagen är avklarad känns det på något sätt lite lättare. Mitt i veckan, bara två dagar kvar till helgen (Y)

Jag har klagat på att jag har sovit dåligt.. Men imorse när alarmet ringde sov jag hur gott som helst! Ville inte gå upp.. Men bara man kommer upp och igång så går det. Och när man har sovit bra på natten orkar man mycket mer och är mer på allerten trots att kl bara är 5 på morgonen. Bra där!

Efter jobbet idag åkte jag och lämnade in bilen på Tottes bilservice. Det skrapar konstigt om den.. Så gjorde det en annan gång också och då va det typ bromsskivorna det va fel på.. Samma den här gången. Kände nästan på mig det. Jag kanske ska satsa på en karriär som bilmekaniker? ;) höhö.

Nu ska jag vila mig lite. Blir stallet lite senare. Tror faktist att jag ska köra galopprogrammet idag. En kort variant med bara 6 min galopp i varje varv. Molly har blivit så rastlös så det vore nog bra om hon får springa av sig lite iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback