4 november 2010

Idag blev det ett besök hos Åsa Frykman i Mantorp. Molly va inte lika halt som när vi böjde på henne hemma, men hon va inte bekväm i högervarvet när jag fick longera henne. Inte heller när vi gjorde böjprov. Markerade även lite på vänster bak, och så hade hon även en galla på höger bakknä som hon inte hade på vänstra.. Så det blev behandling i båda bakknäna och höger framkota. Ska åka tillbaka på återbesök den 26, så tills dess ska jag rida galopprogram varannan dag. Men jag är faktiskt positivt inställd (:Något annat som va väldigt bra va att dom stora feta gallorna på bakbenen inte gjorde henne någon skada (: Det jag kunde göra va att linda bakbenen på nätterna (men det brukar jag ju göra) så dom kanske blev något mjukare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback