Sötsugen till tusen

Jag vet inte va det har tagit åt mig. Men jag är typ hungrig och sugen på godis hela tiden! Helt sjukt alltså. Igår när jag hade klämt i mig en pizza va jag typ inte ens mätt.. Sjukt eller vad? Här om dagen åt vi kinamat. Jag tog friterade jätteräkor med någon sallad (skitgott) och av friterad mat brukar man ju bli asmätt. Men nee, inte jag (: Kunde ha ätit en lika dan portion till. Sickt alltså :O Jag är väl inne i någon slags fet period. Jag äter väl upp mig för att klara vintern hahaha. En marabou chokladkaka, 200 g kan jag lätt sätta i mig på mindre än en kvart. Björn får snabba sig om han ska ha något.. Vad blir det idag då? Vi ska in till stan senare så det förvånar mig inte om vi hamnar på Steve´s :P

Imorgon bär det i alla fall av till kliniken. Lite nervöst faktiskt.. Men det ska bli skönt att förhoppningsvis få veta va det kan vara och att hon kan få behandling så hon blir bra ♥ Hon är ju rejält gallig i benen! Men det har hon alltid varit mer eller mindre. Men bakbenen alltså, dom är förjävliga! Gallorna är stora som ballonger typ.. Konstigt att det inte är i bak hon har ont? Men vem vet, hon kanske måste behandlas i alla fyra benen... Håller tummarna så allt går vägen bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback