Höstlov

Ja om det hade varit så att man hade gått i skolan, då hade man haft höstlov nu. Skönt då! Men tyvärr så gör man inte det. Det är bara att hasa sig iväg till jobbet ;) Men det har gått bra att jobba idag. Jag va jättepigg imorse! Måste va för att man har ställt om klockan och att man får sova "en timme längre nu". Har även fixat stallet nu på morgonen, diskat och tvättat lite. Tänkte att det va bäst att köra på medan man hade ångan uppe hehe. Så antingen ska jag vila mig lite nu eller se en film.. Resten av dagen får jag se va som händer :)

Min nedräkning har börjat!
12 hela dagar kvar till jag fyller år.
54 hela dagar kvar till julafton.


Kommentarer


Postat av:Jenny

hur är det med molly?:)

2010-11-02 @ 13:22:55
URL:http://jeeennnyyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback