Hej då!

Jag tror jag har bestämt mig...
Jag tror nämligen att jag ska ta bort den här bloggen och göra en ny - en bättre! Känner att jag inte har så mycket att blogga om i min vardag, känns som varje inlägg handlar om samma sak och det är absolut inte roligt att blogga längre. Därför tror jag att jag ska göra en ny, en slags stall/häst blogg där jag kommer att skriva om min vardag tillsammans med min underbara lilla häst, träningar, tävlingar mm. Självklart kommer det kanske stå något annat också än bara hästiga saker. Men det är stallet och mitt hästintresse jag brinner för och därför tror jag det blir roligare att blogg om man får skriva om något man brinner för. Det har jag ju gjort i den här bloggen också, men den nya kommer att bli något mer hästigare (: Men jag återkommmer med den nya bloggadressen när bloggen är klar. Så länge finns den här kvar men jag kommer nog inte uppdatera något mer. Eller kanske, den som lever får se (: Ha det bra så länge och på återseede!

Pussar & kramar lilla Nina ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback