Det är så typiskt

När man har tänkt ta sovmorgon för att man känner sig sååå trött, ja då vaknar man svintidigt i alla fall. Är inte det konstigt? Kanske beror det på att jag somnade tidigt igår.. Men i alla fall, jag borde vara svintrött! Hade ställt alarmet på 9, vaknade första gången vid 5... Skitpigg och det blev inte lättare att somna när en spinnade katt kom och la sig på armen så den somnade haha. Lyckades somna tillslut men vaknar då igen vid 8.. Ligger kvar en stund för att njuta av att jag kan ligga och gosa i sängen, men tydligen va jag för pigg för det också, så jag gick upp (; Blir att gå ner till stallet och fixa lite ♥ Sen ska jag in till stan en liten snabbis. Ska köpa mig ett par djävulshorn hihi, ikväll är det maskerad (: och jag är så påhittig så att jag ska vara en djävul. Men jaja, det är ju liksom själva grejen att klä ut sig OCH ATT VARA MED som räknas ;P Så imorgon kanske det är lättare för mig att ta sovmorgon hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback