Helgen som varit..

Jag är jättenöjd med helgen. Både med tävlingen igår och idag. Det känns som vi har utvecklats snabbt på kort tid :) Visst, vi är lite långsamma i hoppningen. Behöver liiite mer gas för att vi inte ska peta, och hon är inte helt stabil i dressyren. Men om man är bäst på allt, vad ska man då förbättra, då finns det ju inget att träna på :) Och det viktigaste är att man har kul tycker jag och att det känns bra för en själv :)
Älskade Munsboro Maud, du är BÄST!! ♥

(Det blev visst rosett idag i alla fall, Jennie tog min eftersom jag åkte hem utan den :P Och jag hade 4:e bästa resultat :) av kanske ca 10 starter.. Inte illa pinkat för en hoppryttare va? ;))


Jag är mitt uppe i en diskution med Mathilda,
 därför ser jag lite mupp ut :P
Men Molly är fin i sina knoppar :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback