Fy för måndagar!

Måndag. Det känns i hela kroppen! Imorse ville jag bara ligga kvar i den varma gosiga sängen och dra täcket långt upp över huvudet och låtsas att det va lördag. Men tyvärr, det va bara att hasa sig upp och göra sig iordning. Men uj va trött jag va! Det tar på krafterna att tävla :P MEN UJ VA ROLIGT DET ÄR!!! MERA MERA ;D Har varit nere i stallet nu ikväll och longerat Molly lite ♥ hon va så duttig så :) Och nu har jag precis duschat och ja, faktist så har jag tagit på min min sov t-shirt och tävttat bort sminket och sådär. Jag tänker då inte gå ut mer idag (hm, måste ju gå ut med Teddy men det räcknas inte hehe :P) jag tänker bara ta det lugnt hela kvällen. Se en film? och bara njuta av att måndagens hårda arbete är över ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback