En kopp te och några Ballerina kladdkaka ;)

Har varit iväg och jobbat. Tycker verkligen det är skitjobbigt med delade pass :/ Två timmar morgon och tre timmar eftermiddag. Så jag har pratat med min chef och mina dagis så eventuellt får jag ändrat schema och får jobba bara morgon/förmiddag :) Skulle va så himla skönt! För nu tex slutar jag på morgonen vid ca 7 och är ledig fram till ca 14. Trots att det ändå är ganska så många lediga timmar känner jag mig låst. Jag kan inte uträtta ärenden i stan under den tiden (kan kan jag ju men, aa..) för då hinner jag inte sova och det måste jag nästan göra för att orka med eftermiddagen! Ska man göra något efter jobbet på eftermiddagen "måste" jag rida på förmiddagen, då tar det lite tid, då hinner jag inte heller sova så länge.. Och efter jobbet på eftermiddagen hinner man knappast uträtta några ärenden innan allt stänger. Så eventuellt kommer jag jobba 5-10 eller 5-8, ett litet frukostbreak, sen 9-11. Bara jag får jobba klart allt på förmiddagen så är jag nöjd :) Då hinner man både vila, rida och uträtta ärenden när man har slutat :)

Nu sitter jag i alla fall och dricker en kopp te och äter några Ballerina kladdkaka (med vanilj.. men dom smakar EXAKT som vanliga Ballerina kladdkaka!). Inte den nyttigaste frukosten, men det är gott hihih ;) Vid 9 kommer hovslagaren till Molly. Hon ska få nya dojjor :) Det behövs! För tycker det har skramlat lite om henne :P Så under tiden Kenta fixar det så fixar jag lite i stallet. Sen vid 11 tiden ska jag och Thérèse bygga lite bana till kvällens hoppträning! Wiiiie :D ska bli så roligt :D (som jag alltid tycker ;D)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback