<'3

Hoppträning ikväll. Det kändes verkligen INTE bra! Hon va ganska pigg och framåt när jag red fram men så fort vi började hoppa tog det emot :( Bromsade upp sig och stod emot hela tiden. Det kändes verkligen helt fel. Detta är inte Molly. Linda sa också att hon tyckte att hon såg lite hängig ut (Molly har hostat lite några dagar, beror nog på att vi har ganska dammigt i stallet med gammalt hö) men sen när jag skulle hoppa en liten bana så tog det verkligen emot. Linda tyckte också att det syntes. Så hon kände på henne och sen gick vi ner till cykelbanan för att böja och springa lite. Då visar det sig att Molly haltar på båda fram :'( Det förklarar ju en hel del!! Min älskade lilla häst har haft ont i benen och jag har tvingat henne att hoppa i alla fall och hon har varit så snäll och gjort det trots att hon har ont :'( ♥ Så det blir att ringa till Åsa Frykman imorgon för att beställa tid för behandling :( Molly, min ögonsten. Jag gör vad som helst för dig! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback