Onsdag 19 maj

God dagens :) Hoppas allt är väl med er!?
Jobbade en timme på morgonen sen gick jag hem och sov en stund :P och sen ner till stallet för att mocka och fixa lite. Molly ska få vila idag, tycker hon har gått ganska hårt dom senaste dagarna så hon förtjänar lite vila ♥ Har planerat in vår "riktiga" första tävling nu :D det blir den 27 juni, är ju ett tag kvar men då hinner vi ladda ordentligt! Det är en lokal hopp i Rappestad :D så jag ska hoppa 80 cm och 90 cm med stilbedömning hihi. Det fanns tre klasser att välja på: 80cm, 90cm och 1m. Men jag tänkte att eftersom det är vår första riktiga tävling så kommer det va så mycket som spelar in så då tänkte jag att jag skulle ta en höjd så jag verkligen känner mig säker och kan koncentrera mig på allt runt omkring också. 80cm är ju buslågt och 90 cm är lagon :) så jag är verkligen jättetaggad! Så det blir att ligga i och träna och tagga som tusan nu framöver ;) Nästa onsdag den 26 maj är det även jump n'learn på Staby Gård och ridcenter hos Sofia Bengtsberg som jag VILL åka på, bara jag får med någon som kan hjälpa mig att köra och som har bil med drag... (transport är redan fixad i så fall hehe) men känner att jag inte vill åka helt ensam i fall något skulle hända. Men köra transport kan jag ju det vet vi ju nu ;)

Nehe nu ska jag nog se på film eller något liknande och kanske ta mig en bit mat innan det är dags att gå iväg till dagens andra jobbpass :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback