Helgen

Helgen har varit jättebra tycker jag =) Valborg i fredags, mycket trevligt! Kom hit lite folk och vi åt mat (vi skulle ha grillat, men det regnade ju...), drack lite gott och va nere och kollade på majbrasan vid Himna fjället =) Så nu är våren hjärligt välkommen! Igår blev det lååååång sovmorgon (till kl 11 =O) sen blev det uteritt med Elvira. Och eftersom jag och älskling firade 2 år & 4 månader så köpte vi massa gott och åt på kvällen och mös med film ♥ Idag blev det stallmöte på morgonen, sen kom Linda (Elviras kompis) och provred Molly lite, så hon ska börja hjälpa mig med henne på tisdagar =) Sen blev det lite lunch och film med älskling. Jag somnade (a). Sen promenad med hunden som fick ett ryck när vi va i paddocken för att hoppa hinder =P haha. Vi har även byggt en liten bana till morgondagens hoppning =D och sist men inte minst har jag och älskling grillat, eftersom det inte blev något sånt på valborg ;)

Nu blir det film och en tidig kväll. Imorgon är det måndag, vilket innebär en ny arbetsvecka som innebär att jag ska gå upp 4.30... Men jag har ett jobb (Y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback