Tandläkarbesök - igen!

Hejsan hoppsan & god morgon :)
Idag är det fint väder, då känns det bra att gå upp på morgonen :) Man blir så himla glad, speciellt när man kommer ut och hör hur fåglarna kvittrar. Då känns det lite som vår, om man räknar bort att det är snö och typ-7° idag... Men som sagt solen skiner och det gör allt mycket lättare :D

Idag blir det ett tandläkarbesök - igen. Ska laga ett hål :S Brr. Har aldrig gjort det, men känner på mig att det är obehagligt. Ska få bedövning i munnen och jag avskyr sprutor (Y) Men men, bättre det än att gå runt med ett hål i en tand, antar jag. Om jag nu kan ta mig in till stan, bilen brukar inte vara så glad när det är kallt (hoppas den inte startar :P). Sitter och äter lite frukost nu och sen tänkte jag gå ut i stallet och mocka och greja. För sen när jag kommer hem kommer jag säkert ha lite brottom. Tänkte longera Molly och sen ska jag iväg och jobba lite :) Så då är det ju skönt att ha det mesta gjort.

Igår satt jag och kollade på dressyrprogram, och jag blev så himla sugen på att starta en Lätt C typ! Fast jag vet inte om jag vågar hehe, dressyr är inte vår starkaste sida och varje gång jag har tävlat dressyr (har bara startat ett KM med Molly efter att jag köpte henne den 17 september 2004, annars har det varit när hon ägdes av ridskolan och det känns inte direkt på riktigt) så har det aldrig gått bra. Men men, jag antar att vi har utvecklats lite genom åren, eller jag HOPPAS att vi har det :O annars är det ju förjävligt. Så jag ska nog sattsa på att komma iväg på en Lätt C vid tillfälle :) Så nu gäller det att träna ordentligt! Skrev av programmet från ridsportförbundets hemsida nämligen, så det är bara att sätta igång ;) Självklart ska jag även försöka komma iväg på lite hoppning också :D det är ju det som är allra roligast såklart!

Nahepp, dags att gå ut till stallet :) Ha en bra dag och håll tummarna för mig när jag är hos tandläkaren ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback