"Som en himla lucia..."

Igår åkte jag hem till Emmelie =D för vi skulle ha en like old times night ;) och det hade vi! Först gick vi till burgerking och åt mat. Sen gick vi till Hemmakväll för att hyra film och köpa godis. (Filmen va askonstig så vi kollade inte speciellt läng haha). Sen bar det av hem till Emmelie igen där vi bänkade oss framför tven med godis, chips och läsk ;) Vi började se Fjorton suger som jag tagit med hemifrån och jag tror att jag råkade slumra till (a) för sen frågar Emmelie om jag sov =P Sen säger hon typ "va fult hon går", hon på filmen alltså haha och då svarar jag "aa som en himla lucia" och Emmelie bah VAAAAAAAAA? Och när jag väl sagt det höde jag själv va sjukt det lät HAHAHAHA för hon på filmen va inte alls lik en lucia :P Så jag vet inte vart jag fick det ifrån, så jag måste alltså ha slumrat till =P Sen skulle vi kolla på filmen vi hade hyrt. Den va i stil med någon slags porrfilm eller något, helt sjuk haha, så vi stängde av och gick och la oss i stället. Men en mycket rolig kväll va det =D och sånt här måste vi verkligen göra om oftare =) ♥

Och idag är det jättevarmt ute! Hemma hos Emmelie va det 11 plusgrader :O Regnar gör det också... Men i alla fall, nu är det bäst jag skyndar ner till stallet och fixar för ikväll ska jag jobba =) Vi hörs! Puss på de vaaaaa :*

;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback