Shopping

Så, nu har jag kommit hem från mitt ärende på försäkringskassan. Det gick bra =) Och jag pratade med en jättetrevlig kvinna (får nog ta tillbaka alla hårda ord om att försäkringskassan är så sjuka i huvudet haha) och det visade sig att jag hade kryssat i fel ruta... Men det va faktist dom på Sensus som sa att jag skulle kryssa där. Så aa, jag blir då inte klok på dessa aktivitetstöd! Alla säger ju olika hur man ska skriva dom och kryssa och bla bla. Men nu SKA det va rätt (jag hoppas i alla fall). Fick gå till Sensus för att få en ny påskrift, för jag va tvungen att skriva ett ny aktivitetstöd-lapp, som jag sedan lämnade till henne på försäkringskassan som hon sedan skulle skicka iväg genast! Så det hoppas jag hon gör... Hon skrev även en kommentar till dom som betalar ut pengarna(?) att jag inte hade fått deras brev som dom hade skickat (dom hade nämligen skickat tillbaka min aktivitetstöd-lapp, och skrivit att det hade blivit fel, men den har jag banne mig inte fått!) och att jag hoppades på att få pengarna snarast! Men det tar väl antagligen två veckor =S men det hoppas jag inte! Fast det tycker jag hon på försäkringskassan borde ha sagt till mig. Men jaja nu är det fixat i alla fall =) Skööööööööööööööööööööönt!

Medan jag ändå va i stan tog jag mig en sväng över stan också ;) Skulle köpa mig en ny mascara men det blev även en bra smink-sudd-borste, ungefär en likadan som Lena hade som va sååå bra =D så här ska det suddas skuggor hihi. Och sen, något som kanske va liiite dumt, så impulsköpte jag en t-shirt. Men den va så fin! Och jag har letat länge efter en lite längre t-shirt som man kan ha leggins till. Nu hittade jag den =)

Nu ska jag och bearlove åka och handla. Storhandla med andra ord! Vårat kylskåp är tomt. Jag skojjar inte, det är helt tomt =P finns inte något att äta haha. Så aa, när han har ätit (om han nu hittar något ätbart i våra ekande tomma skåp) så ska vi åka till Willys i tornby och köpa upp nästan hela butiken =) Smaskigt alltså.

 


Mina fynd på stan =)








 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback