Saw 6

Hej god god morgon =)
Har ni sovit gott? Det har jag och det blev sovmorgon idag, hihi.

Igår kväll kollade jag och älskling på Saw 6 som vi lånade av Lena och Pekka. Den va bra men kanske lite rörig =P Men efter 6 filmer kan det väl inte bli annat... Men bra va den i alla fall =) Jag tycker att Saw filmerna är väldigt bra gjorda. För allt blod och grejs ser väldigt verkligt ut! Till skillnad från andra filmer när blodet ser "plastigt" ut. Då vill man inte spy alls...

Blev ingen cheesecake igår, för i det receptet jag kollade på skulle man ha 800g philadelphiaost och vi har bara 300g =P så jag måste köpa mer. Plus att formen med löstagbar kant (som är lättast att göra i) fortfarande är hemma hos Lena, glömde den igen haha. Så jag får göra en cheesecake en annan dag =)

Och idag regnar det. Fast det är nog ändå ganska bra, då smälter det sista av snön =) Igår när vi gick en promenad med Teddy gick vi förbi paddocken och där är snön nästan helt borta! Fast det är väldigt mycket vatten och lerigt (men jag kan säga: jag har sett mycket värre! På den här banan går det i alla fall att rida) så jag ska nog rida lite dressyr idag =)

Nee nu måste jag nog gå ut med Teddy. Han ligger fortfarande och sover bredvid älskling =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback