Ridsugen!

Fy vilket fint väder det är idag :D Och gud va ridsugen jag blir! Om jag hinner rida sen när jag kommer hem från tandläkaren så gör jag nog det i stället för att longera :D

Har kollat runt lite på blocket efter dressyrsadlar, bara på skoj såklart (jag har typ fått fnatt eller nåt hihi) och hittat två stycken som skulle duga bra för mig :) Man kan ju få drömma lite. Eftersom jag har en brun allround sadel, som jag kan hoppa i, så skulle jag vilja ha en svart dressyrsadel att rida dressyr i :) Så jag funderar på att sälja min säkerhetsväst som jag typ bara har ridit med två-tre gånger och som bara ligger och sammlar damm ändå och köpa en dressyrsadel. Dom som jag hittat på blocket kanske inte finns kvar då, men jag hittar säkert någon annan i så fall. Ska fundera starkt på saken ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback