Onsdag = Andra Avenyn, YÄÄÄ

Idag gick jag upp vid halv 8, vaknade av mig själv fast jag hade ställt klockan på 8, men tyckte att det va lika bra att gå upp då medan jag va hyfsat pigg :P Gjorde iordning mig lite och susade iväg till stan. Först blev det att gå till Sesnus för att få aktivitetstöd-lappen påskriven och bli utskriven därifrån, så jävla skönt att jag slipper Sensus nu! Har ju i stort sätt bara varit onödigt att gå där... Så nu blir det arbetsförmedlingen i fortsättningen. Inte heller så jättekul kanske för nästan alla där är ju så otrevliga :S Men i alla fall, efter Sensus gick jag till arbetsförmedlingen för att få en till lapp påskriven och för att lämna in båda lapparna och sen åkte jag hem igen. När jag kom hem blev det att gå ut till stallet och fixa och så longerade jag Molly i paddocken med lite upphöjda bommar och lite låga studs :D Hon va jätteduktig! :D Först va hon lite lat hehe, men efter några skutt piggnade hon till ;)

Nu ska jag straxt åka och jobba lite. Är faktist taggad för att jobba idag, det är bra att va det för då blir allt mycket roligare och lättare :) Det är säkert det fina vädret som gör det! UNDRBART! Men jag måste försöka komma hem till kl 21 då det är Andra Avenyn. Min kära TV-serie som jag absolut inte vill missa ;) Det är ju ändå veckans höjdpunkt, nästan i alla fall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback