Morgonfodring

Har precis varit nere i stallet och gett hästarna sitt morgon-hö =) Det är nämligen "min helg" den här helgen. Även om jag måste gå upp vid kl 7 och jag är jättetrött och det regnar och är grått ute, så blir jag ändå så himla pigg och mår bra när jag kommer ner till stallet. Jag tycker det är så mysigt att gå ner dit och bara pyssla liksom. Höra hur hästarna gnäggar när jag öppnar dörren och hur dom tuggar på sitt hö och frustar någon gång ibland. Det är livet ♥ I LOVE it!

Ska snart ner igen och ge kraften och släppa ut =) Sen blir det att åka hem till mamma och hämta henne och sen till bilbesiktningen för att besikta bilen. Efter det hem och ge lunch till hästarna =P

Ikväll ska jag och Björn hem till Lena (hans syster om ingen visste) och hitta på något med dom och några till =) Ska bli skitroligt! MEN, vi vet typ inte va vi ska göra haha. Låter ju bra ;) Först va det prat om bowling, vilket jag tyckte skulle vara så kul, för sist jag körde va... Jag kommer inte ens ihåg, men säkert med skolan. Har nog bara kört med skolan skulle jag tro. Men i alla fall, det är väldigt länge sen. Men vafan typ 350 kr :O liiite dyrt kanske! Sen tänkte vi även äta bufé på Ming, 210 kr/pers, vafan är det här!? Sen tänkte vi bio =P men ingen visste någon bra film och det är ju också ganska dyrt faktist... Sen pratades det även om att vi skulle fika/äta på Steve´s eftersom dom har något för alla där =) men jag vet inte hur det blir med det nu. Slutar nog med filmkväll hemma hos Lena och Pekka haha. Men det är också mysigt, det är ju själva grejen att hitta på något som är roligt =)

Vad ska ni hitta på ikväll ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback