Kurs

Dagen började med en skogspromenad - idag igen, men älskling och Teddy :) Underbart! Idag kändes det till och med lite varmare. Sen blev det lite frukost för min del och sen ut till stallet för att rida. Red i paddocken och idag försökte jag få loss Molly i galoppen, så jag red med gramanen, men fy va hon tjurade till haha :P Hon gjorde verkligen allt för att slipp jobba! Jag blev ganska irriterad... Men hon lossnade bitvis i alla fall, men det kändes ändå som jag hade typ hela hästen i handen. Så helt bra gick det inte idag. Men men, det är bara på´t igen ;)

Ikväll ska jag och mammsen på kurs. Blomsterkurs haha vuvenpoäng till mig! Men det ska bli skitkul :D tycker om att pyssla och skapa och så där, så det ska verkligen bli intressant! Det kommer att hålla på varannan tisdag tre gånger. Skulle även ha träffat Emmelie en stund innan kursen och tagit en fika. Men Emmelie mår inte så bra så det får vi göra en annan gång. Hoppas du kryar på dig :)


Kommentarer


Postat av:Emmelie

Tack, det är mycket bättre nu :) Hoppas det är kul på kursen.

2010-03-09 @ 20:14:21
URL:http://emmeliep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback