Hemma

Kom hem för en stund sen. Ska snart ner till stallet, tror jag... Tänkte först låta Molly vila idag, men nu tror jag att det får bli lite longering i alla fall för henne ;)

Och kul då att jag gjorde världens dundermiss förut! Jag skrev ju i förra inlägget att jag fått fel dagersättning. Inte så lite heller ser jag nu, JAG HAR BARA FÅTT 405 KR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså, så mycket har inte jag jobbat =S Det är typ 2000 kr för lite... Kan va så här eftersom jag lämnade in två lappar den här månaden, eftersom jag blev utskriven från Sensus och in på arbetsförmedlingen igen. (Så jag hoppas på att det kommer mer pengar imorgon!!!!!) Men sjukt att inte alla pengar kommer samma dag när jag lämnade lapparna samtidigt...?

Jag hoppas i alla fall det ordnar sig. Det är så jävla jobbigt när det ska krongla... Försäkringskassan är ju inte för trevliga om man säger så!

Men nee, nu måste jag nog ut till stallet =) Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback