GOD MORGON

Ja det är precis va det är :D Solen skiner och jag blir så glad då :D

Eftersom det inte blev något jobb i går kväll, så blir det det nu på morgonen i stället. Ska snart ge mig iväg ska bara äta upp frukosten och gå ut med doggelito :) Och sen när jag kommer hem ska jag ut och rida! Har planerat att köra galopprogrammet idag i sommarhagen. Får se bara om det går så att det inte är för mycket snö eller något sånt.

Föresten så gick det bra hos tandläkaren i går. Fick två bedövningssprutor :( läskigt! Och en saftig räkning på 700 kr! Det är ju sjukt :S Så i fortsättningen ska jag va noga med att borsta mina tänder :P


Kommentarer


Postat av:Ida

Åååh, solen skiner här med, så jävla härligt!

Vågar man hoppas på att våren äntligen är påväg? :)

2010-03-03 @ 09:00:02
URL:http://nigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback