Det är synd att man är fattig =/

Idag gick jag upp tidigt (som vanligt typ haha) och ut till stallet. Red ut en sväng och Molly va helt galen! Skitpigg och skitstark! Sen när jag kom tillbaka till stallet så ser jag att hon har trampat sig på höger bak, antagligen från en av broddarna fram... Så skulle inte förvåna mig om hon är halt imorgon =/

Sen vid kl 12.30 åkte jag in till stan, hem till bästa Emmelie =) ♥ Vi gick först till arbetsförmedlingen, till jobbrummet, och sen till Steve´s och fikade =) Sen blev det även en sväng på stan. Hittade en massa snygga grejer som jag vill ha. Det är synd att man är fattig och inte kan köpa det man vill =/

På torsdag kanske vi ska göra saker like old times ;) det ska bli skitkul! Det innebär sleep over med film och en massa godsaker, precis som förr i tiden like old times alltså ;)

Ikväll hoppas jag på en Oc kväll med älsklingen =D ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback