Underbar sommarkväll, jag älskar´t ♥

Idag vaknade jag kl 6 av att Teddy spydde bearnesessås (stavning?) haha, nerå men det såg ut som det i alla fall :P Äckligt! Efter lite torkande somnade jag om och vaknade av alarmet som jag hade ställt på 10 (va hemma från jobbet idag med). Kände mig ovanligt bra och pigg, förkylningen va som puts väck! Så jag gick ner till stallet, släppte ut Larry och gjorde iordning Mollsan för en ridtur i det UNDERBARA sommarvädret :D LOVE! Det blev lite konditionsträning, galopprogrammet, på fältet bakom stallet (såklart i kanten!) och hon va hur laddad som helst :D Superkul och jättehärligt! När vi hade kört konditionen färdigt tog vi svängen "runt", upp på grusvägen vid Stensborg och vid stora vägen tillbaka till stallet :) Sen blev det lite fix i stallet innan jag gick in och bytte om till bikini och solade ute på gräset, åh va skööööönt! Sen fick jag ett städryck och började städa och diska :P Sen fick jag plötsligt tråkigt så när Mathilda kom och sa att hon skulle skritta ut så följde jag med och skrittade ut barbacka i den underbara sommarkvällen :D Efter det så blev jag sådär städbenägen igen haha så jag tog isär och putsade mitt svarta träns :P medan jag kvällsfodrade hästarna, och nu kom jag nyligen in från en kvällspromenix med vovven :) Vi gick bort på grusvägen till el-verket och Teddy fick springa lite lös. Jätteduktig liten vovve :) han kom direkt när matte roppade!

Nu blir det en dusch (väldigt behövligt...) och sen blir det sängen. Imorgon är det jobb igen :) Och på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa bästisEmmelie ♥

Natti & sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback