Hm,väldigt dålig uppdatering, jao..

Hejsan!
Nu va det ett tag sedan jag bloggade. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men känner att jag inte har haft så mycket att skriva. Dagarna rullar på som vanligt med jobb och ridning. För några dagar sedan lurade Elvira mig att hoppa 1.10 hon sa att det bara va 1m, men tyckte allt att det såg lite högt ut. Men det gick strålande :D Så här om dagen hoppade jag till och med 1.10 på träningen :D Det hör till vardagen nu ;) haha. I onsdags va vi iväg på Jump n'learn på Staby Gård igen. Hoppade 90 cm och gick 0:a och fick rosett :D Men när jag kom in på banan trodde jag nästan att dom inte hade höjt till 90 cm. Det såg ju skitlågt ut! Lika dant va det på framhoppningen, då hoppade jag fram på 1m och tyckte det va lågt :) Tror allt jag börjar bli lite tuffare, känns skönt! Då är jag säkert på väg åt rätt håll för att så småningom kunna starta 1m på tävling :) Idag (kom precis hem) så har vi varit i Rappestad och hoppat 80 cm (hihi) och 90 cm, stilbed. och bed. A båda klasseran. 80 cm gick vi 0:a och fick 36.5 stilpoäng (HAHA, men det fanns faktist dom som va sämre :P) är ändå sjukt nöjd med ritten. Molly va pigg trots värmen och tuffade på hela banan utan att tveka, så jag är jättenöjd med henne ♥ I 90 cm fick vi tyvärr två pet (det va jag som va slarrvig skulle jag tro...) och stilpoängen 34,5 men om vi inte hade fått dom nedrans peten hade det slutat på 38,5 stilpoäng. Men är ändå väldigt nöjd eftersom det här va våran andra "riktiga" tävling :) Är även väldigt nöjd för att jag va så avslappnad och lugn. Tyckte att 90 cm va lågt idag igen :P Så det känns väldigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback