Film

Dagen började med sovmorgon till kl 7 wihoo ;) Jobb ca två timmar sen hem och skynda ner till stallet för att göra iordning hästen för att ha hoppträning. Svinvarmt! Men det gick ganska bra :) Tränade bland annat kombination.. Något som Molly tycker är väldigt jobbigt eftersom hon är för lat för att länga på sig :P Sen in och äta lite och sen jobb igen typ i en timme.. Resten av dagen har jag bara latat mig :) Wätt gött, jag är så seg! Först kollade jag på Farsan. Den va väl sådär.. Jag satt typ och störde mig igenom hela filmen plus att den inte va speciellt kul. Så ne jag är glad att jag inte såg den på bio. Sen precis nu har jag kollat på I taket lyser stjärnorna. Har sett den förut, och det må hända att det är en riktig fjortisfilm, men så jävla bra den är! Jag blir så rörd. Allt som dom på filmen känner, känner man själv när man tittar. Trots att den är så hämsk så är den samtidigt så fin! Men nu blir det nog sängen snart så jag orkar upp imorgon :)


"Om du dör mamma, då tar jag livet av mig.
DÅ SKA JAG LEVA FÖR DIG!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback