Wallander & negerbollar ♥

Igår kväll kollade jag på en Wallander filmVålnaden. Jag har alltid tyckt om Wallander filmerna! (Har till exempel alltid tyck dom har varit bättre än Beck). Men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt.. Den va så luddig tyckte jag. Mördaren va till exempel en person man inte ens hade fått sett innan. Eller alltså, man brukar ju oftast få se alla personerna som är med i filmen någon gång under filmens gång, även mördaren. Även fast man inte vet vem det är såklart. Men i den här filmen kom mördaren in på slutet och va en person man typ inte ens hade hört namnet på (eller så kanske det inte alls va, men jag uppfattade det så :P). Så den va lite sisodär. Nya rollspelare i filmen också. Fast en av dom, tjejen Isabelle, hon har varit med i andra filmer och henne har jag alltid tyckt om men det kändes ändå lite halv konstigt.. Ikväll har jag kollat på Wallander - Indrivaren. Något bättre kanske, men ändå inte på topp. Har även bakat negerbollar som jag har smaskat på, mumsi ;) Håller just nu på att ladda ner Wallander - Dödsängel. Så jag får se va jag tycker om den :) Men först ska jag gå och ta in hästarna för natten och ge dom lite mat. Ha en trevlig kväll, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback