Tråkigt väder

Blev ju ganska sent igår när vi kollade på film, så när alarmet ringde vid 9 imorse va jag så himla trött att jag ställde om det till 10 och somnade om haha. Skulle ju inte göra något speciellt, men hade tänkt rida skapligt på förmiddagen. Men har man semester så har man! ;) Men jag vaknade innan alarmet ringde vid 10 i alla fall, så då gick jag upp och ut till stallet :) Blev lite "markarbets-hoppning" idag med "plupp-hinder". Tränade mycket på min (fula) sitts och inverkan :) Gick bra. Molly va något seg (eller är det jag som har vant mig vid Gustav 170 cm och som tar steg som känns som 2 km?) men efter en liten ökad galpp och tempoväxlingar va hon på hugget! Hoppade superfint ♥ och bjöd fram hela tiden. Höjde ett hinder till 90 cm och kom några gånger (kommer ihåg förut när jag tyckte 90 cm va högt, nu tycker jag det är jättelågt :P) och sen till 100 cm (den höjden känns faktist lagom nu). Molly hoppade jättefint och kröp inte nära någon gång. Där emot så petade hon ganska många gånger för att hon inte lyfte riktigt på benen. Så lite ur fokus va vi nog idag. Men det är ju kanske inte så konstigt när jag inte har hoppat "ordentligt" på kanske en månad eller något sånt. Så det gick riktigt bra ändå tyckte jag :)

För övrigt så är det väldigt tråkigt väder.. Man (eller jag rättare sagt) har inte lust med något! :O Men snare idag vid 17 tiden ska jag och Björn åka och kolla på en liten kattunge :D hihi. Inget är bestämt om vi ska ha den eller inte, men det skulle vara himla mysigt med en liten hårboll :) Och jag vet att när jag väl har sett den så kommer jag vara fast :P

Kommentarer


Postat av:sandra

nämen tjaaa!:)

haha jag hade inte gjort nått, lovar!

du att det va inte igår, hur äre o så då?

2010-07-22 @ 16:57:42
URL:http://sandrameds.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback