Tråkigaste dagen i mitt liv!

Fy fan. Den varmaste dagen på året hittills och dessutom den tråkigaste, kan det bli bättre!? :)
Jodå, det kan det. Man kan sitta hemma ensam och äta bläckfiskringar och se på film i stället för att va ute och roa sig som alla andra :) Men varför va som alla andra, det är ju tråkigt.

Barnkalas. Så ruggit kul! (hoppas ni hör min irroni). Sitta under ett varmt partytält och klämma i sig en massa kakor för att man är hungrig för att man inte har hunnit/orkat/velat äta någon mat. Höra på hur dom "vuxna" (antar att jag hör till dom vuxna, men sådär tråkig kan väl ändå inte jag va..) pratar om sina tråkiga jobb som alla handlar om sjukvård. Se barnen springa omkring och busa i värmen (förstår inte hur dom orkar) och bada i en stor fet pool. Jo tack, jag kunde också tagit ett dopp.
Änu mer fika hos mammas jobbarkompis som fyllde år igår. Ännu mer kakor (fast nu va man proppmätt i stället så man fick tvinga ner sig det). Höra på änu mer sjukhus-prat. Men kul! Kan dom inte prata om något annat? Vädret till exempel... Husdjur? Det finns massor av saker. Men nej, alltid detta sjukhusprat. Sen ska man kolla på inspelad film från balen. JIPPI! Men alltså hallå, jag är inte intresserad, kan vå åka?

Aa men i alla fall. Nu blir det bläckfiskringar och grillspetten som är kvar sedan igår, film och tråk.

Jag hoppas det regnar imorgon :)


Kommentarer


Postat av:Challe

kollade in & läste att du bor i linghem?! varför nina? varför? :D haaha :P hur länge har du bott där?



Kram Challe

2010-07-04 @ 20:12:20
URL:http://challiss.blogg.se/


Postat av:Challe

aha, i see. trivs du då? :) finns inte sådär jätte mycket att göra i linghem :P kram

2010-07-04 @ 20:18:38


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback