Törstig

Kom precis hem, har jobbat klart för dagen (hehe ja jag vet, reeeedan ;P). Skönt måste jag säga! För jag är så jävla trött! Blir att gå ner till stallet och fixa en stund. Ska släppa ut Molly så hon får vara ute några timmar :) Sen ska jag gå in och sova haha ;)

En sak som är ganska konstigt är att varje morgon när jag går upp tidigt för att jobba, så är jag så satans törstig! Känns som jag skulle kunna dricka en hel flod om jag så bara fick.. Men när jag sover länge, tex är ledig, då är jag nästan aldrig törstig när jag vaknar :S Så nu ska jag dricka något och sen knalla ut i stallet :)

Hej så länge!


Kommentarer


Postat av:Josephine

sv: åh vad för ras ? :D nej rider inte längre, men gjorde i ca 10 år förut :D

2010-07-27 @ 12:26:00
URL:http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback