Storstädning

Kvällen har jag ägnat åt att storstäda lilla huset. Är jag arbetsskadad eller? ;P Ne men jag kände att det va på tiden! Dammråttorna anföll från alla håll och kanter. Men nu är det fin fint :) Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp den sista tvätten och sen tänkte jag faktist se på film, Wallander - Våldnaden. (Om jag nu lyckas hålla mig vaken vill säga hihi..). Imorgon har jag sovmorgon ända till kl 6, börjar nämligen vid 6.30. Jag får alltså sova hela 1 och ½ timme längre imorgon. Det gör ändå ganska mycket tycker jag :) Efter jobbet ska jag och Johanna rida ut. Kan bli spännande att se hur Gustav tycker det är :P Han har ju bara fått gå i paddocken än så länge, så det kan nog bli en livad ritt. Men vi ska ta det lugnt och försiktigt :)

Nehe, nu är tvättmaskinen klar. Dags att hänga tvätt. God natt med er, sov så sött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback