Semester med STORT S !!!!

Jaha, då va man färdigjobbad (Y) och en skön helg och en veckas semester framför sig! :D
Ni fattar inte hur underbarat det här är :P Jag ska verkligen njuta och ta vara på varenda dag av semestern!
Så jag börjar med att gå ner till stallet och rida Gustav grodslukare innan hans hovslagare kommer 10.30,
sen blir det storhandling av mat (!) och lite partaj ikväll :) Underbart, underbart! ♥

Som ni ser så har jag inte fått ordning på bloggen än.. :(
Det gör mig lite ledsen, för jag är så nöjd med headern.
Men jag ska försöka luska ut vad som är felet. I värsta fall får jag väl göra en helt ny blogg :S


Kommentarer


Postat av:Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:46:27
URL:http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback