Onsdag

God morgon!
Idag är det redan onsdag och hälften (kan man väl säga) av min semestervecka har gått.
Känns inte riktigt som jag har gjort allt (eller inte så mycket i alla fall) av det där som jag har sagt att jag skulle göra.
Men hur kul är det att bada och sola när solen går i moln en gång var 5:e minut? Så känns det som i alla fall :(
Tror kanske att jag såg fram emot den här veckan så mycket så det inte riktigt höll mina förväntningar, om ni förstår vad jag menar? Typ som på julafton. Man längtar så mycket just till den dagen och sen går dagen så fort (jaa jag är 20 år, fyller 21 år i år men är barnsligt förtjust i julafton och allt som har med julen att göra :P).
Men nu ska jag ju inte deppa ihop. Min semestervecka är ju inte helt slut än ;)

Idag blir det i alla fall en sväng ner för att hälsa på min kära mormor :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback