Nemen sådär ja :D

NU ÄNLIGEN HAR JAG FÅTT TILL EN JÄVLIGT SNYGG BLOGG! Tycker jag själv såklart haha ;) Har suttit och fixat med den ända sen jag kom in från stallet vid.. 19.30(?) Skulle ha laddat upp en profilbild, men det funkar inte.. eller så är det segt. Något är det i alla fall. Men det fixar jag en annan dag :) Och sen funderar jag på att ändra bakgrundsbild. Hm. Fast det ser ju ganska så snyggt ut nu med :P så jag vet inte. Det märks :) Men jag vågar nog inte pilla på det allt för mycket, så det blir cp igen haha. Sen ville jag ha en text (eller snarare en bild som sluttext) i slutet av varje inlägg, om ni förstår vad jag menar. Men det har jag glömt bort hur man fixar till :P Så det får jag också vänta med. Men det är ju inte hela världen :)

Red ut med Johanna ikväll (jag på Gustav och Johanna på Penny). Det gick så bra! Gustav va så snäll ♥ Den hästen alltså. 170 cm hög men så ortoligt lydig och snäll. Jag älskar honom! Om Magda någonsin (av någon konstig anledning) inte skulle vilja/kunna ha kvar honom (vilket jag såklart tror hon vill/kan :P) så vill jag ha honom :D Helt klart alltså! Och imorgon ska han åka hem :( Jag kommer nog fälla några tårar faktist :'(

Men nu är det nog bäst att jag går och gör det jag ska.. Hade tänkt att duscha för jag är skitäcklig haha. Sen måste doggen ut :) Uj, det blir sent. Och imorgon ska jag upp tidigt för att rida Gustav och eventuellt longera/rida ut på Molly för sen förstår ni bär det av till Söderköping och smultronstället :D (en liten sommartradition som vi har). Men äsch, va gör det om det blir lite sent? Jag har ju semester heeela veckan :D Shohoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback