Lunch på Ikano

Blev att ta på sig varmt och åka ut en sväng till Ikano med mor för att äta lite lunch :) Kollade även lite inne på BikBok efter det skitsnygga linnet som Lena hade på sig igår. Hittade det och provade det. Men det satt lite konstigt på mig tyckte jag :/ Plus att min ekonomi inte är allt för bra just nu. Så jag köpte det inte :( Men gud va fint det va! Va inne på Hööks och köpte lite kompresser och flexi-lindor till Molly i stället.

Så nu ska jag ner till stallet och kolla till Molly :) Har även köpt en massa morötter som hon ska få hihi ♥


Kommentarer


Postat av:Josephine

sv: hehe okej :P jag är hemma bara :) händer ikväll då? tack :D

2010-07-25 @ 16:36:31
URL:http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback