HELG!

Nu är det fredag och äntigen helg! Gud så skönt :) När jag hade slutat jobbet imorse gick jag direkt ner till stallet för att släppa ut Gustav en stund och rida Molly. Gustav tyckte det va väldigt roligt att gå i hagen bredvid två små ponnysar så dom började springa, mycket! Den hagen som Gustav gick i va delad i två delar, men öppen ner till nedersta hag-delen. Men tror ni inte att han kutar rakt igenom staketet som delar av hans hage!? Alla staketpinnar bara flög upp, typ "plupp-plupp" sa det :O Helt sjukt.. Så han och Molly har fått stå inne tills nu. Nu går dom ute tillsammans och än så länge är det lugnt. Blir nog ingen ridning på honom idag, får se om jag kanske longerar en stund imorgon.. Det ska ju bli 35 grader varmt då :S det är ju helt sjukt!

Har i alla fall bytt vatten i poolen så nu funderar jag på att gå ut och lägga mig på en filt i gräset och sola och sen ta ett svalkande dopp i poolen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback