"En-göra-allt-dag-idag"

Hej på er! Kom precis in från stallet. Johanna och jag utforskade en ny ridväg idag. En jättebra grusväg för galopp, men man bör nog rida på tåg-orädda hästar som vi. Det är ju inte varje dag som man får galoppera ikapp med X2000 ;)

Jättetråkigt väder :( Därför blir det lite fix inne idag, som tex städning.. Inte så kul, men det måste ju göras. Sen har jag lovat att städa/tvätta bilen åt mamma. Så jag hoppas (haha ne det gör jag ju egentligen inte xD) att vädret håller uppe så jag kan göra det. (Känner mig lite trött så det hade ju varit bra att slippa det hihi).

Köpte även en hårfärg igår så det blir nog att fäga håret framåt kvällen också. Är så himlans trött på mitt äckliga hår :O Och det har ju inte blivit att jag har gått och färgat det hos frisören. Då får jag ju liksom ta saken i egna händer :P

Nehe, det är väl bäst att jag går och byter om lite och sen sätter fart med allt som ska göras :)


Kommentarer


Postat av:Josephine

sv: tack ska du ha :D allt bra med dig ? kram

2010-07-23 @ 14:16:08
URL:http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback