Det luktar blöt hund..

Har varit nere i stallet nu på morgonen och tagit hand om hovslagaren som varit och skott Molly :) (efter jobbet då såklart). Har även varit ute en kortis med hunden, han är inte så förtjust i att va ute när det regnar :P Så man får typ släpa ut honom hihi ♥ Så nu luktar det gott av blöt hund här.. Föresten, kul att det regnar då!? Vart tog sommaren vägen? Visst, jag tycker det är liite mysigt när det regnar och man får va inne och mysa och sådär. Men kanske inte om det regnar heeela tiden :( Det kom så plötsligt liksom. Ena dagen va det 35 grader varmt, nästa va det 15 grader varmt (eller ska man säga kallt?) och spöregn. Och det värsta är ju att om det regnar en dag på sommaren, så regnar det resten av sommaren också.
Nu har jag i alla fall tagit på mig min Hello Kitty-pyjamas ♥ och ska krypa ner i sängen och läsa och vila en stund (läs några timmar). I eftermiddag blir det en sväng på stan med bästavän, Emmelie när hon har slutat jobbet :)


Kommentarer


Postat av:Josephine

sv: jaha okej :) ja jag driver eget hunddagis :D vadårå? :D

2010-07-29 @ 14:03:57
URL:http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback