Sockerkaka

Kom precis hem från stallet med mamma och Teddy. Fy vilken snöyra :O Såg ingenting när jag körde, det va verkligen skitläskigt! Molly fick vila och hon fick en extra tuss hö av mig för Mathilda berättade att hon hade frusit så hon skakade när dom tog in henne från hagen :( Åh stackars skrutthästen ♥ Så nu kan hon mumsa och hålla värmen :) Sen skulle vi ta en promenad med Teddy, men vi vände ganska så snart för snön stack som nålar i fejan på oss haha, fan va kallt det är :P Ska tillbaka senare och kvällsfodra i stallet. (Åh, jag bara älskar stallet alltså!) Mamma får nog följa med ut för jag vet inte om jag vågar köra själv om det fortsätter snöa såhär... Halt är det ju med.

Nu tänkte jag baka en sockerkaka i min hästform som jag fick i julklapp :D som vi kan ha och smaska på när vi kollar på Sprängaren kl 21 (det har jag bestämt, men älskling vet inget än :D haha), så det gäller att fodra fort i stallet så vi inte missar allt för mycket höhö. Tänk sen när vi bor där ute, då skulle jag kunna springa ner 5 i och fodra och vara tillbaka till 21 :D Så jävla roligt det ska bli att flytta! En dröm som går i uppfyllelse, jag har alltid velat bo på landet :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback