Satan i gatan!

Det kalla vädret håller i sig vill jag lova! Det är ruggigt kallt nu alltså! Någonstans i landet, vet inte riktigt vart det va, skulle det bli -40° :O SHIT! Kan det ens bli så kallt? Men det är väl bara att ta på sig ordentligt (synd bara att jag inte har några bra stallskor/stövlar-än) för på vintern ska det vara kallt! Och om det är en riktig kall vinter så blir det förhoppningsvis en riktigt varm sommar :) Och då ska jag och älskling till öland tillsammans med hans familj en vecka i augusti :D wiiiiie, det ska bli så himla kul alltså! Jag har inte varit på "semester" på hur länge som helst, så sommaren ser jag verkligen fram emot :)

Idag ställde jag mobilalarmet på 9 för att jag tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen. Men när jag vaknade va mitt rum iskallt (som vanligt), så det kändes väldigt lockande att ligga kvar under täcket och lura. Men icke, jag tog mig i kragen och drog iväg valpis på morgonpromenad. Strackarn, han ville vända och gå hem hela tiden :P Men 30 min va vi ute iaf och nu är jag pigg, okej nästan iaf. Så nu tänkte jag göra lite frulle :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback