Plockeliplock

Idag gick jag upp tidigt. Ganska tidigt iaf, 7.30. För jag följde med mamma när hon skulle skriva kontraktet till hennes nya lägenhet :) Efter det åkte vi till stallet. Mamma tog en promenad med Teddy och jag pysslade i stallet och longerade Molly. Det gick superbra! Hon lyssnade kanon och jag såg inte ett spår av hältan, så det har iaf inte kommit tillbaka :) Efter stallet åkte vi hem och firade att vi ska flytta :P vi åt räkmackor och drack cola, mumsigt! Sen har jag ängnat heeela eftermiddagen åt att plocka ner massa saker i flyttkartonger. Fy va massa grejer man har som man inte vet om. Men nu har alla kartongerna tagit slut så ska fortsätta imorgon när vi har hämtat mer på Anders jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback