Jabadabahdoooo

God dagens!
Måste börja med att berätta att igår hade jag och älsk mys-söndag :) sketamysigt! Typ hela dagen. Först sovmorgon och frukost i sängen och Andra avenyn, sen på kvällen åkte vi ut till Maxi och köpte film :P godis, läsk och chips... Älskling betalade allt (a) och sen va vi även inne på Mc donalds och tog en burgare hoho, även då betalade älskling. Har jag inte en snäll man eller? Avis va? Aa förstår det :D Sen åkte vi hem till mig och myste för fullt ♥

Idag blev det Sensus på morgonen. Liiite onödigt som alltid, nästan. Sen tog jag mig en sväng över stan för att köpa mig en hårfärg på H&M eftersom mitt hår ser katastrofalt ut! Måste bara säga att H&M:s eget märke är ju superbra! Man tänker att bara för det är billigt så är det inget vidare men gud, det är asbra grejer! Köpte en foundation förra veckan för 49.50 kr och gud va bra den ääääääääääär! Köpte även en dip eyeliner för 59.50 kr, har inte testat den än men jag anar att den är bra den med. Mascaran är det heller inget fel på. Fylliga fransar och inga klumpar. Ögonskuggan är med bra för den delen, sitter kvar länge utan eyeprimer(hm stavning?). Men nu till saken, köpte även idag en plånbok som jag så länge velat ha men som jag aldrig köpt. Och självklart tog den slut när jag hade pengar förut. Men nu idag när jag såg den, "ae, den måste jag bara köpa nu" så det gjorde jag :)

Kom precis hem från stallet. Longerade Molly lite och hon va sååååå duktig! Lyssnade hur bra som helst :D Blir att ta en dusch nu och ut med Teddy. Kl 17 skulle det komma någon och kolla på lägenheten, så då ska jag tydligen ha rundvandring om inte mamma kommit hem :P "rundvandring" låter som vi bor i ett slott hihi. Och sen blir det även färgning av mitt hår såklart och lite mat från Ha long kanske tillsammans med älskling :D

Föresten... På lördag flyttar vi till huset :D WIIIIIIEHOOOO!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback