Duttig flicka

Nu har jag faktist varit duktig! Jag har sökt tre jobb via mail och ska skicka iväg ett via brev senare :) Men fy helvete va kallt det är här inne! BRR sitter med min fina rosa fleace(hm, stvaning?) filt med dödskallar om mig, som jag fick av älskling i julklapp, men jag fryser sketamycket iaf :( mina fingrar är helt vita och stela... Helst vill jag krypa ner i sängen igen :P och mysa. Men jag ska ge mig tusan på att rida! Fast, ska jag va ärlig så kommer jag nog att överväga att Molly får vila tills jag fått mina vinterridstövlar (förhoppningsvis imorgon!!!!) för seriöst, mina tår va fan döda igår när jag kom hem från stallet! Men hm, jag får se hur jag gör... Tycker det är synd att hon ska få vila nu när jag precis har börjat sätta igång henne igen efter "sjukvilan", men iofs så har jag ju sagt till mig själv att vi ska ta det lugnt nu när jag sätter igång henne, så en dag vila gör nog inte så mycket, bara hon inte får vila flera dagar på raken nu, för då får jag ju börja om från ruta ett igen. Föresten! Jag hade en ashämsk dröm inatt :( drömde att Molly va halt igen, den här gången änu värre. Hon kunde inte gå på benet utan hoppade på dom andra tre. Fy alltså, hatar att drömma så! Trodde det va sant när jag vaknade :(

Men nu är det nog snart dags för valpis att gå ut igen. Den här gången en lite kortare runda så vi inte fryser fast ute :P Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback