Ballerina KLADDKAKA

Idag blev det först en liten sväng med Teddy, sen stallet. Red dressyr i paddocken. Både jag och Molly va inte speciellt taggade på dressyr :P så ibörjan va båda jättesega... Men sen helt plötsligt gick allt jättebra! Så vi skärpte allt till oss efter en stund ;)

Sen gick jag in och gjorde mig iordning och åkte hem till Emmelie :D ♥ Hon hade tvättstugan, så jag höll henne sällskap :P Och så åt vi blåbärspaj som va jättemums! Och sen vid halv 5 så hämtade jag mamma. Vi åkte och handlade och jag köpte bland annat Ballerina KLADDKAKA-kexen :P Så det ska bli väääääääääääldigt spännande att smaka dom sen :)


Kommentarer


Postat av:Emmelie

Var dom goda då? :P

2010-02-18 @ 18:49:18
URL:http://emmeliep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback