Vilka förjävliga skor!

Utgång igår då. Tack Emmelie och Amelie för en jättetrevlig kväll :) Fast jag säger bara det: ALDRIG mer dom där skorna! Aldrig mer xD fy helvete va ont i fötterna jag har! Dom må va jävligt snygga, men nae aldrig mer haha. Det blir antingen ridskor eller mjukistofflor när jag ska släppa loss på dansgolvet ;) Lite besviken på en person bara. Det är jävligt synd att det inte går att lita på folk. Det gör mig både ledsen, arg och besviken! Men nu vet jag i alla fall att det går en buss hem till Linghem 02.40 ;) Men att gå från stationen och hem va en väääldigt lång bit! Speciellt barfota och skavsår under(?) fötterna från skorna.. Tur att det inte va minusgrader haha. Men som jag sa till mig själv: helre fryser jag ihjäl än dör av att gå i skorna! :P Så det va en lättnad att se att det lyste i köksfönstret och att se utebelysnigen när jag kom runt hörnet ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback