Så underbart skönt med fredag!

Åh äntligen fredag! Det känns såå skönt. En hel helg att vila upp sig från alla gnälliga dagisfröknar ;) (har ju dock ett jobbpass kvar i eftermiddag..) och så tävling i Norrköping på söndag. Kan inte bli bättre! :D Jag är så taggad och laddad! Längtar verkligen :)

Ska ner och släppa ut hästarna om en stund (hm, ja typ 8 i alla fall..) och sen ska jag och älskling åka tåg in till stan för att fixa ut våra pengar som vi fått tillbaka på skatten. Det va inte mycket, men alltid något :) Funderar även på att åka ut en sväng till Tornby för att ta mig en titt på ett par stövelskaft på Hööks (dock ett par billiga hehe) för mina gamla är jättetrasiga och chapsen jag har nu skäms jag nästan att ha på mig så ful-gamla är dom :P Men men, vi får se hur det blir ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback