Måndag morgon och tillbaka efter semesterveckan

Har varit iväg och jobbat mitt första pass nu på morgonen. Jobbar ju "som vanligt" igen, med morgon och eftermiddagspass. Kändes bra att vara tillbaka på något sätt! Men när jag vaknade vid 5 och kollade på klockan trodde jag att den bara va 4! Åh va skönt, en timme kvar tänkte jag. Precis då ringde alarmet.. Vem ringer så här dags? Haha, som tur va så va jag ändå ganska så pigg :)
Nu ska jag vila mig lite. Sedan blir det en sväng in till stan för ett vaccinationsbesök hos veterinären för Teddys del. Vi behöver även handla lite mat och så ska vi köpa kattgrejer :D Sen blir det jobb i eftermiddag igen. Rida tänkte jag göra ikväll innan stallmötet :)


Kommentarer


Postat av:MyzaaN

oh ja o.c är så bäst :D

2010-08-16 @ 15:17:51
URL:http://myzaans.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback