LÖRDAG

God morgon :) Har sovit fram till nu, men vaknade till vid halv 5 och då tänkte jag: åh va skönt, jag behöver inte gå upp! :) Blir stallet snart och jag har tänkt rida galopprogrammet (Y) Vi måste komma i form lite ju ;) Senare idag blir det kalas hos Björns syrra, hennes barn fyller år :) och ikväll blir det lite utgång, YÄ! Fast jag har lite ont i halsen.. inte bra. 
Filmen igår. Eclipse. Den va jättebra! Men helt ärligt, börjar det inte spåra ur lite? Jag tycker själv att Twilight är asbra, men när dom gör en efter en. Men det är klart, det finns ju typ.. 5 böcker så har dom gjort en film av den första boken måste dom ju fortsätta. Men i alla fall. Helt ärligt så läste jag inte ens ut den 4:e boken helt. Jag tyckte den va sååå rörig :S och handlingen.. nee det börjar verkligen spåra ur tycker jag. Men men.
Nu ska jag ta på mig ridkläder och sen gå ut med vovven så han får kissa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback